søndag 13. november 2022

Louis Larsen Sollie med familie

 

Min grandonkel Louis Larsen Sollie med familie



Det første bilde jeg la ut på denne bloggen var av konen til min grandonkel, Clara Josephine Olesdatter Wisner (1880-1966). Her er ho lengst til høyre. Damen bak vet jeg ikke hvem er, men mulig det er hennes mor? Mannen er min grandonkel Louis Larsen Sollie. Han forandret fornavnet fra Lars til Louis etter han kom til Amerika. Louis og Clara fikk 7 barn, og her er de to første barna de fikk. Leon Christian (1908-1969) og Dorothy Elizabeth (1909-1993).Bilde kan være tatt i ca. 1910.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På tur til Amerika?

Gunnar Brekken, Ukjent og Hans Solli Dette bilde er tatt av fotograf Olaf Simonnæs i Kristiansund. Er det som jeg tror, så er det fra venstr...